maviipapatya ben ilk çocuğumda da nunanın eski modelini ve cybex anakucağı kullanmıştım, çok memnun kaldım . O yüzden yine bu şekilde tercih ettim. Tek çekincem, nuna mixx’in öncekine göre epey büyük ve daha ağır oluşu. Daha konforlu tabi ama umarım bagaja sığdırmakta ve dışarıda katlayıp taşımakta zorlanmam.
Anakucağı olarak özellikle cybex tercih ediyorum, arabada oto koltuğu olarak da kullanacağım için adac onaylı bir marka olmasını istedim. Siz sadece bebek arabasında kullanacaksanız baby plus da olur tabi. Ama oto koltuğu olarak kullanacaksanız güvenilir markalara bakmanızı öneririm.