1sadeturkahvesii anladım 4-5 saat düşmediyse normal o zaman ilaca başlaması. Ama doğumunuza az bir süre kalmış, ilacı düzenli kullanırsanız sıkıntı olmadan idare edersiniz inşallah. Günde 10 taneye kadar çıkılabilen bir ilaç zaten, 3 tane çok fazla değil yani.
Tuz dışında kızartma gibi çok yağlı şeylerden, hamurişi ve ağır tatlılardan da mümkün olduğunca uzak durabilirseniz iyi olur. Aynı zamanda kafein de tansiyonu yükseltiyor (çay-kahve-çikolata)
Bir de tansiyonu düşürmeye limon ve sarımsak iyi geliyor aklınızda olsun. Sarımsağı bütün de yutabilirsiniz hap gibi.