Ben de bu konuyu çok merak ediyorum. Kokusunu alırsak ya da aklımıza gelirse yemezsek çıkar mı? Gebelikte iştah açıcı aylarda bir sürü şey canı istiyor insanın mesela Afrikadaki yoksul kesimler onlarda çocuklar leke dolu olması lazım değil mi:)) lütfen birisi bunu açıklasın arkadaşlar, aydınlanalım yaşanmış örneklerle :)))