12+3 gebeyim özel hastaneye gidiyorum ikili tarama vakti geldi dedim ki devlette yaptırayım taramayı sonucunu kendi doktoruma gösteririm diye düşündüm devlete gittim doktor ikili taramadan önce muayene edeyim seni ultrason da dedi baktı gayet sağlıklı ama bebekten bağımsız kesenin içinde yuvarlak bişey var diyor kendi de bilmiyor gibi ne olduğunu kist olabilir diyor olmaya da bilir diyor şuan bebeğe zararı yok ama ilerde olabilir diyor aklımı çok karıştırdı daha önce kendi doktorum da muayene olduğum da her hangi bişey görmemişti ama bu doktor böyle dedi aklımı çok karıştırdı tarama sonucum çıkınca kendi doktoruma gidip sorucam sizce nedir bu yaşayan var mı ?