BeyMi2013 Kızlar bir yardımcı olabilir misiniz ovülasyon testi yaptım yumurtlama günümü degerlendirdim iki gün sürdü degerlendirdim fakat ertesi gün çatlama gününü degerlendiremedim yine de gebelik tutma şansı varmı bugünüde değerlendirsem faydası olur mu bilgisi olanlar bilgilendirebilir mi?
Zeyna27 BeyMi2013 dün çatlama olduysa 24 saat canlı kalıyor sonra kendini kapatıyor 24 saati geçmediyse deneyin
Patito__ BeyMi2013 uc kere ovu testi ile hamile kaldim Pikden onceki gunu ve pik gununu degerlendirdim Pikten onceki gunu ve Pik gununu ve siliklestigi günü degerlendirdim Yani bnce en onemli gnler bunlar Hamile kalma ihtimalin yuksek nasipde varsa
Babyada Babyada bende bu ay deneyeceğim ovulasuon testi o yüzden hiç bilmiyorum denemek istiyorum yardımcı olur musunuz 🤗
BeyMi2013 @Babyada iki Çizgi olduğunda da değerlendiriyorsun tek çizgi yanı yumurtlama çatladıgında da değerlendiriyorsun ama ben çatlama gününü değerlendiremedim
Pnrdrsn Lidiapoet canım iki çizgi koyuysa yumurtlama zamanıdır değerlendir. Siliklesmeye başladığında da yumurtan çatladı demektir. Onu da değerlendir. Çizgiyi takip et koyulasmaya başladığından itibaren gün aşırı ilişki öneriliyor. 1 hafta gibi bı süreç gün aşırı
Lidiapoet @Pnrdrsn ben iki gün koyu gördüm şuan baya silikleşmiş ama bugün akıntım oldu akıntı çatlama belirtisi mi yine de değerlendirmeli miyim
Patito__ Lidiapoet cnm 4 martta pikmis hangi gunleri degerlendirdin blmiorm ama dunu degerlendirmedysen yinede bugunde degerlendir Dedigim gbi bn pik ve sonraki gune kdr degerlendirdim hep sonraki günleri hic degerlendrmedm
PrensinibekleyenAnnee Patito__ acaba merak ettim 3 de erkek mi yumurtlama günü olunca erkek olur diyorlar ya. Doğrumu 🤣 siz yumurtlama takibi yapmışsınız
BeyMi2013 @Patito__ ben de iki gün pik oldu onları degerlendirdim ama ertesi günü degerlendiremedim bir sonraki gün degerlendirdim inşallah faydası olmuştur
Patito__ BeyMi2013 pik günlerini degerlendirdiysen nasipde olur zten cnm Zaten neden test yapioz piki yakalamak icin cunku en buyuk sans o gundur Gerisi Rabbimden nasipse olur gnleri degerlendirmissin
BeyMi2013 @Pnrdrsn canım ben yumurtlama gününü degerlendirdim ertesi gün degerlendiremedim çatlama gününü o gün akıntım yoktu ama ertesi gün çok akıntım oldu yine de faydası olmuş mudur pik günlerin ?
Pnrdrsn BeyMi2013 spermin kadın vücudunda 36 saat canlı kaldığını düşünürsek olasılık var. Tabi Allah’ın izniyle