mavikalpvemavikalp 112112b ay bende 35teyim aynı Afedersiniz evi bok götürüyor hiç bişey yapasım yok öyleeee yatasım var uyumiyimda diyorum aşırı değişik bi durumdayım
Hulo2105 112112b sanırım hamileliğin ilk ve son 3 ayı böyle oluyor 😂 en güzel zamanlar 2. Trimester ❤️😇
112112b mavikalpvemavikalp gerçekten bu haftalarda iş yapası gelmiyormuş kızlar işlerinizi enerjiniz varken yapın valla
mavikalpvemavikalp 112112b en güzel zaman 16dan sonra 30a kadar olan hafta 🥲 önceside sonrasıda sarmıyor artıkın sezeryan olmamak için kendimi zor tutuyorum😅😅