nununundunyasi Beren77 yarın sabahtan test yap canım ıhtımal yuksek olabılır. Negatıf gorursen de degerlendırırsın ıste ama bende böyle öğrenmiştim 4 gün kala aşırı koyuydu
maybemom Beren77 canım bence gebesin ben gebelik testi yaptım silik cıktı bir de ovülasyonla yapıyım dedim aynı böyle çıktı ve kan verdim hcg 37 ile ögrendim bence sen de kan ver
Gezenlady Beren77 ben adete beş gün kala ögrendım Allah benı resmen yönlendirdi içime düştü kalktım aldım testi yaptım elim ayagım titremişti🥹ben bu ovilasyon testini anlamıyorum ama git eczaneden üç beş tane al hergün yap
Beren77 nununundunyasi gebelik testi de yaptım sabah cok silik gibi ikinci cizgi anlayamadım ardından ovulasyon testini yaptım
Beren77 sutlukahve_ canım eğer gebeysem bu ovulasyon testi sayesinde çünkü sana tam yumurtladıgın günü gösteriyor
Beren77 İdrar ile günlük aynı saatlerde yapıyorsun her iki çizgi koyu olduğunda yumurtlama başlamış oluyor trendyolda bulabilirsin innovita markası güzel
Sinem0135 Beren77 ben de adetime 5 gün kala ovülasyon testinde öğrendim canım . Bir kaset rest yap bence hamilesin