MMERVEA Merhabalarr tatlışş anne ve anne adayları 25 haftalık hamileyim , hamilelik sürecinde saç kesimi hakkında düşünceleriniz nedir ? Çevremdeki herkes ikiye ayrılmış durumda kesilir diyende var kesilmez diyende , sizin düşünceleriniz nedir
Elo__35 MMERVEA valla banada hep kestirme ömrü kısalır öyle olur böyle olur dediler saçma geldi ama böyle söylenincede hamilelik psikolojisiyle kestiremedim 🤦🏼♀️
busduuk1914 MMERVEA 33. Haftadayım saçlarım aşırı uzadı belime indi kestirmek istiyorum yıkamak falan da çok zorluyor. İnanmıyorum aslında bu hurafeye ama hamilelik psikolojisiyle kestirmeye cesaret edemedim. Üstelik etrafımdaki herkes kestir gitsin saçma bi batıl inanç diyor 😂😂
metemom_ MMERVEA uzman bir doktorla gebelik takibi yaptıriyorum canım doktora sorduğumda bana sorarsan kestirme dedi belimi geçti saçlarım hamilelikte de gürleşti hocam yoruldum dedim vitaminler saçı uzatmaya yoğunlaşıyor bebeği büyütmeye değil sen şimdi birden kestirirsen birde sürekli uzun saç kullanmışsın saçının kendine göre ideal boyu da bu tamamen vücut saçını uzatmaya vitamin harcıyor dedi tabiki siz bilirsiniz ama ben yaza kadar dayanmaya çalışıyorum 😊
MMERVEA Elo__35 Banada aynı şeyi söylüyorlar batıl inançlara çok fazla inanmıyorum ama işte içimde bi ama da var 😂😂
Maviii_98 Ben hurafelere inanmıyorum ama saçı kestirirsen vitamini saç alır diye bişey duydum ona takıldım kaldım gerçek midir acaba bilemedim
selcansaid1 Hamilelik te 2 defa kestim bu tür batıl inançlar a inanmıyorum boya belki zararli olur kimyasal ama kesim yaptım
2024annesi metemom_ yüzün vitaminini alır derlerdi eskiler, uzun saç iyi değil derlerdi bu düşünce ile çok ters olmuyor mu hep merak etmişimdir
MMERVEA metemom_ Teşekkür ederim , çok fazla kişi vitamin olayından bahsetmiş sanırım doktorlarada güvenerekten 3 ay daha bekleyeceğim cesaret edemeyeceğim 😂🙏🏻
metemom_ 2024annesi mesela saçını hep belinde kullandıysan saç yine aynı boya gelmek için ekstra vitamin harcarmış ben hep çok uzun kullandım o yüzden daha çok etkileyeciğinden bahsetti bana doktor bende bilmiyordum canım
Deletedmom_99 MMERVEA herkes herşeyi der. Sanki insan ömrü saça bağlıymış gibi ben çekim yaptırcam diye kestiremiyorum. Yoksa doğumda uzun saçla kim uğraşacak. Kimyasal şeyler sürdürme
MMERVEA Deletedmom_99 Aynı şeyi düşünüyorum, şuan saçım kalçamda çok kıvırcık ve çok gür bakımı vs çok zor 😥
metemom_ Deletedmom_99 bende öyle biliyordum çocukluğumdan beri burnum kanar o yüzden hep kestirirdim vitamin saçıma gitmesin diye meğer tam tersiymiş 😂
Mminikkmucizemm MMERVEA genelde kestirmek iyi degildir diyorlar ben de buyuklere uyup kestirmemeyi tercih ettim
metemom_ MMERVEA hamileliğimin son ayları yaza denk geliyor bende yazın başında hemen kestiririm yaşadığım yer çok sıcak günde en az iki kez duş alıyorum bu kadar saçla yapamam sanırım 😂
Deletedmom_88 MMERVEA ben kestirdim , hem de kulaklarımın altına kadar. Hamile halimle bir de onun bakımı ile uğraşmak beni mahvediyordu. Verdiğim en iyi karar 👏🏻 herhangi bir değer düşüklüğü vs de yaşamadım açıkçası