Kızlar 11.haftamdayim ara ara pembe çizgili akintilarim oluyor bu hep böyle sürecek mi progestan fitil kullanıyorum ignemde var kanama gibi olursa doktor vurulursun dedi. Bunu yaşayan bir tek.ben miyim etrafındakilere soruyorum kimse böyle pembe akinti yaşamamış. Lütfen yardımcı olur musunuz içim çok daralıyor bu yüzden. 6.haftamdan beri ara ara yaşıyorum bunu