Mina123mina Merhaba annişler,kaç zamandır iç çamaşırımda bir islaklık oluyo,38+5hamileyim,sancım falan hiç yok ama ıslanıyo çamaşırım,böyle olan varmı,doğummu başladı?anlayamadım yardımcı olursanız Allah ruzası için
MinikAdam Mina123mina Bazen sızıntı şeklinde su gelebiliyor anlayamıyoruz, bazen de bebek baskı yaptıkça idrarımızı kaçırıyoruz. En iyisi doktorunuza danışın su kontrolü yapsın son haftalardasınız önemli bir durum.
Etkaninannesi İlk gebeliğimde 38 haftada akıntı gibi suyum gelmeye başlamıştı, az az ıslatacak kadar. Akşamında doğuma girmiştim, Doktorunuza sorun isterseniz.
gizemmm Ben yaşadım arkadaşlar yaklaşık 32.Haftadan beri yaşıyorum Doktorum su böyle gelmez bi anda gelir dedi her kontrolde de suyum yeterliydi bebeğim de sağlıklı Allah’a şükür. Şu an 38+5 im. Yine aynı akıntı var ama şimdi biraz daha yoğun ve koyu bir şekilde ama yine aynı su gibi ıslaklık oluyor. Akıntı dedi doktorum ama siz yine de her gittiğinizde suyum yeterli mi diye sorun
Mina123mina gizemmm evet suyum yeterli,çok rahatladım teşekkür ederim,Allah razı olsın,ıslaklık korkutdu sancı falan hiçbirşeyde yok korkdum
gizemmm Mina123mina yok yok bi şey olmaz ama yine de her kontrolde sorun Bende sancı da oluyor ama ne kanama ne leke hiç bi şey Yok artık gelse de diye bekliyorum🙂