Selammm kızlar geçen hafta salı günü nst kontrolüne gittik güle oynaya gayet iyiydim fakat nst bağlanınca ne görelim sancılar 70 80 ama bende tık yok 🤣 Tabi bunu gören doktorum hemen yatış verdi serumlarla ve kasılma önleyici ilaclarla durdurmaya çalıştı. Sancilarim azalınca taburcu ettiler ama ilaçlar okadar agirdiki ne konuştuğumu bilmiyorum 🤣 Eve geldik yedik içtik derken yatağa geçince benim sancilarim tekrar başladı okadar ilaca rağmen. Sabaha kadar sabrettim fakat saat 8 de dayanamadım tekrar hastaneye gittik bukez sancilarim 100leri gördü. Meğer acilmam da başlamış. Bu ikinci dogumum ilki sezeryan olduğu için hemen saati belirlendi apar topar odayı süsledim biraz saç baş düzelttik derken 28.02 Çarşamba günü saat 2 de doğuma alındım. Sanki ilk gibi bir heyecan bastı panik atak oldum tansiyonum 15leri geçti daha hiç birsey yapılmadan. Sonrasında belimden spinal iğne yapıldı gercekten kola açtıkları damar yolu daha acılı. Belinize iğneyi hissetmiyorsunuz bile. Sonra yatırdılar uyusmustum sondayi taktılar hazırladılar derken başladı cekistirmeler tabi birsey göremiyorsun ama kalbin ağzında atıyor gibi 🤣 bebegim çıktı biraz minik doğdu haftası dolayısıyla ama çok şükür çok saglikliydi 2450 gr doğdu findik kadar 😍 Sonrasında benim dikisler kapanması vs derken yarım saat daha durdum sanırım ama aşırı sıkıldım bitmedimi diyip durduğumu hatırlıyorum. Sonrasında ameliyat bitti beni odaya çıkardılar derken bir titreme aldı anestezi etkisiyle. Ama 1 saat sürdü hemen geçti. Sonrasında emistik ettik derken 6. Saatte yürüttüler hiç zor olmadı tabiki herseyin kendine göre zorluğu var acısı var sonuçta ameliyat ve kolay değil ama abartildigi kadar değil. Zaten arkadan kendiniz sık sık yürürsünüz çabucak dikeliyosunuz. Bugün 6. Günüm ve artik kendi ev işlerimi dahi kendim yapabiliyorum. Benimde hikayem bu şekilde hep başkalarını okurdum heves ederdim. Şimdi bana da yazmak nasip oldu 😍❤️