Bizde 34+5 olduk bebiş kıyafetleri yıkandı ütülenmeyi bekliyor temizlik henüz başlamadım çünkü kendimi yormak istemiyorum o yüzden eve birini çağıracağım temizlik için martın son haftaları çağırırım diye düşünüyorum çünkü nisanın ilk haftası doğumum olacak nasipse