Sedef1807 bennn femara kullandım ve çatlatma iğnesi iki yumurta büyümüştü. Ama o aynı zamanda yumurta geliştirici bir ilaç THANCSS WOMAN ismi ve Vifolic folik asit kullandım. Catlatma iğnesini vurduktan sonrada duphaston kullanmaya başladım o ay tuttu çok şükür. Doktorumun diger tavsiyeleri de adet bitiminden itibaren gün asiri ilişki bir gün var bir gün yok arayinen fazla iki gün acın demişti. Ve asla stres sıkıntı yok akışta devam ediyoruz demişti. Gerçekten ben o ay çok rahat olmuştum hiç kafama takmıyordum oldu çok şükür🙏 umarim güzel haberleri sizde alırsınız ❤️
@Ravza11