melike81_ sevgi hanım doğum sancısı gelene kadar çatı muayenesi yapmıyomuş sormuştum ben kaçıncı haftada yapcaksınız diye, doğum anında belli oluyomuş normal doğum yapılıp yapılamayacağı, doğum sancın gelince bakarız duruma göre ilerleriz dedi, o yüzden bilemiyorum nasıl bişey, belki daha önce çatı muayenesi olsam bende vazgeçerdim normal doğumdan😅