Merhabalar adetime 7 gün kala korunmasız ilişki yaşadık. (28şubat)Kasık ağrısı ve bel ağrısı yaşadım ve çok merak ettiğim için erken testten yaptım ama tek çizgi çıktı ilk defa denedik o yüzden çok merak ediyorum regl olmama da 2 gün kaldı sizce ne yapmalıyım hamile olma şansım var mı