_Mother_ Gul__999 bende aynı durumdayım belim ağrıyor arada kasıklarda sızı şeklinde kasılmalar oluyor gece o tarafa bu tarafa dönüyorum uykuya dalana kadar
Enfal_06 Gul__999 benim o haftalarda kopacak gibi oluyordu haftalar ilerledikçe azalıyor bu sefer mide bulantısı kusma baş dönmesi başlıyor
Lalemmm12 Gul__999 o haftalarda sadece kasık ağrım vardı benim Şuan 23 haftalığım geceleri yatamıyorum hiç kolay değil belim ağrıyor artık yavaştan bebekte hareket ediyor oda etki ediyor kendim için diyorum zor valla
mujgan_33 Gul__999 Doktorunuza gidin derim bı benimde öyle oldu ve düşük tehlikesi dedi bebek tutunmaya çalışıyor vücut atmaya çalışıyor dedi 9+3 oldum ve hala bel ağrım var progestan kullanıyordum dozunu artirmisti