Kızlar 28 haftalık olduk ilk 5 ay zaten sürekli bu sorunu yaşadım yiyip içemedim aşırı kilo kaybı yaşadım . 6. Ayda biraz kusma vs geçmişti . Bu hafta tekrar başladı iştahsızlık bulantı ve kusma bu normal mi artık çok yorulduğumu hissediyorum 🥺pozitif şeyler duymaya ihtiyacım var . Artık mide bulantılarım son bulsun istiyorum 🙄