busesssssss ALLAH NASİP EDERSE BİR KIZIM OLACAK İSİM ARAYIŞINDAYIM. ÇOK DUYULMAYAN BİR İSİM İSTİYORUM SİZCE '‘EVLA’' İSMİ NASIL?
bebisliozlem busesssssss canım bu sene doğa ismini koyacak çok anne var sanırım ama yine de güzel isim ben olsam koyardım yaz veya doğa ismini
hanlnim Bizim cinsiyet henüz belli değil ama aklımızda Ada İpek ismi var 🤭🥰 tabi daha başındayız belki değişir fikrimiz. Tek kriterimiz Türkçe isim olması🙏🏻❤️🤍