OguzMoms 1palyaco Bende bu markanın bordo bı lohusa takımını aldım aşırı beğendim yaza geliyor doğumum hastanede biri yokken kısa kolunu giyerim ziyaret saatinde sabahligini üstüme alırım diye düşündüm kumaşı falan çok güzel yanliz
MorKelebek54 1palyaco beden olarak kac beden aldin kuzum bide kac kilosun. Ben de bundan istiyorum kilom suan 70 75 arasi gidip geliyor acaba xl olur nu duye düşündüm
1palyaco OguzMoms benimde yaza geliyor bende çok beğendim yaza gelmezse dahi giyilebilir hastane odaları sıcak oluyor 🌸 kumaşı evet bence de çok güzel .
1palyaco MorKelebek54 52kiloyum m aldım . Tam tenime kalıp gibi olmadı ama istediğim oydu zaten şuan gebeyken kullanmıyorum doğumdan sonra kullanmayı düşünüyorum hatta başka bulamayınca aynısından yeşil ve bordo olarak iki renk aldım .
mickey Bende bu takımdan yaptırmayı düşünüyorum. Nasip olursa hastanede foto çektirmek istiyorum. Aynı zamanda da kullanırım. Bebek içinde isimli isimsiz takımlar yapıyorlar battaniyeden bornozuna kadar.
Edoli42 Acaba sabahlık rahat olur mu yoksa pantolonlu takım daha mı iyi olur?Benim temmuza denk geliyo kafam çok karışık
senafa_ Ben bunu aldım daha dün geldi o kadar rahata ve güzel kokuyor kiii bayıldım hastanede foto cekimi evde ziyarete gelenlerin yanında giymek içn