Filizs Kızlar 36.haftadayım doktor kontrolümde bebeğin başı aşağı dönmüş dedi doktorum ..bu haftada böle olup erken dogum sebebi olan varmı?yani başın aşagıda olması normalmi yoksa erken gelmesine sebeb mi
Edayigit Yok canım doğum pozisyonunu almış yani heran gelebilir erkende değil canım 36 hafta zaten normal doğum tarihleri 36-37-38 yani haftalar