Kızlar 7+2 haftalık gebeyim. Kan ve idrarda enfeksiyon olduğu için pazar akşamından beri hastanedeyim damardan antibiyotik tedavisi görüyorum. Bu süreçte 3 kere karından 4 kere alttan muayene oldum. Kalp atışı oluşmamış daha. Bugün en son doktor: Enfeksiyondan da olabilir, hiç oluşmayabilir de, genetik bir hastalıkta olabilir dedi. Gebelik kesesi sağlıklı ama fetüsün boyu istenilen sınırın altındaymış. Ben sağlıklı bir gebelik olduğunu düşünmüyorum. Uzmanla görüşeceğim. Bugün müdahalede edebiliriz yada bekleriz dedi. Ben çok korkuyorum. Yani yanlış bir şey yapıp gebeliği sonlandırmak istemiyorum. 3 saattir falan haber bekliyorum ama geçmiyor saatler. Lütfen dua edin lütfen 🤲