Hanımlar merhaba affınıza sığınarak soruyorum bende iki gögüsümün arasında mantar vardı doktora gittim ilaç verdi zararsız mantar demişti.. Kullanacağım zaman gebe olduğumu ögrendim kaldı kullanamadım dün bişey yoktu bugün çok fena şekilde artmış üste boynuma doğru ve göbegime doğru atmış ciddiyeye randevu 10 gün sonrasına aldım ama gebelikte bir sıkıntı olur mu yada daha öncesinde benzer bişey yaşayan var mı