Aysemm44 merhaba bende 26+2 deyim haftamız aynı normalde aşırı hareketlidir tam 2 gündür çok nadir ve hep aynı yerde hissediyorum doktorumun asistanına yazdım bulunduğu pozisyondan dolayıdır dedi hareket alıyorum önemli olan o belki bacaklarını çekti belki kendini soktu bir yere kıvırdı çok normalmiş önemli olan hareket almakmış 💐