pnarpnar35 umarım Allah gönlüne göre verir, hayırlısını nasip eder 🙏🏼 ben de bazen düşünüyorum, belki de hiç olmayacak her fikre alışmak gerek diye, ama çevremde 1 kaç aylık evlilikten bebek haberleri duyunca üzülüyorum, kıskançlık değil bu aslında ama eksiklik gibi geliyor, beklediğim süre çok uzun olmamasına rağmen çevremdeki insanlardan uzaklaşıyorum. Ailem de tedavi vs bilmiyor, beklentiye sokmak ve stres olmak istemedim.