sl_bcx Kızlar sağlık ocağındaki hemşire ben daha 19+4 bugün beni tetenoza çağırdı ama etrafımda kime sorduysam hepsi 20 ve sonra ki haftalarda gitmiş ben daha erken gitmiş olmayacak mıyım biraz daha mı beklemeliyim ?
Deletedmom_88 sl_bcx ben bir sorun olacağını sanmıyorum, ilk 3 aydan sonra başlıyorlar zaten diye biliyorum. Bir problem olacak olsa çağırmazdılar 🥺
Hilalbaram sl_bcx bebek hareketleri hissedildiği andan itibaren vurulabiliyomhs bende bugün vuruldum19+4 üm ama bebeğimin hareketleri çokdu şuan biraz azaldı sizde de boyle bı durum olmuşmuydu