Herkese merhaba bir konuda tecrübelerinize ihtiyacım var🥺 bebeğimin gelişimi 23. Haftada yaklaşık 3 haftalık bir duraksama yaşadı. Sonraki haftalarda 2 haftada bir gittiğim kontrolde 2 haftalık gelişimi gösterdi. Ancak o duraksamadan kaynaklı şuan genel ölçümleri 3 hafta kadar geride gözüküyor. Ancak boy ve kilosu haftasına göre uyumlu. 3 defa iki farklı doktor tarafından detaylı ultrason yapıldı ve herhangi bir sıkıntı gözükmüyor. Tüp bebek olduğu için transfer öncesinde de embriyoya bütün testler yapılmıştı. Bu nedenle şu an için takip eden iki doktor da neden kaynaklandığını açıklayamıyor. Bu durumu yaşayan var mı acaba🥺