Hypenia Ben henüz doğum yapmadım ama bebeğim iri tahmini doğum kilosu 4-4.100 gözüküyor dedi doktorum normal doğuma hiç engel değil gayet iyi ilerliyoruz dedi bende normal doğum yapmak istiyorum şuanda herşey uygun ilerliyor bakalım benim doktorum zorunlu hal dışında sezeryan yapmayan bir doktor onunlada ilgili olabilir bazı doktorlar okuyorum burada 3.700 olunca sez alıyorlar 🤷🏻♀️geçen haftalarda doktorum ınstagramında paylaşmıştı 4.100 vajinal doğum sıfır kesi ile hemde doğru nefes doğru ıkınma kontrollü ileleme hepsi bunda bitiyor 💐