Eliyuss biz özel sağlık sigortasından yararlandık zorunlu Sezeryan olucam dün anestezi ve sigorta dahil bütün işleri hallettik sigortadan ön onay geldi yani tamamı onaylandı aslında ama ön ücret gibi birşey aldılar sigortadan 14 bin lira sadece gerisini henüz almadılar ama bizim sadece doğum teminatımız 94 bin lira ve sigorta işlerindeki kadın 2 gün yatış dahilindeki kapsamlı herşey için yeterli bu teminat dedi doktordan doktora de değişiyormuş ama en az 40 bin lira diye duydum