Merhabalar kızım doğumda baya bacakları içe dönük doğmuştu. Ortopediye götürdüm çarpık bacak mi diye problem yok anne karnında öyle şekil almış zamanla düzelir dedi. Düzeldi de ama şuan sağ ayağı hafif içeri basıyor. Basına aybi durum gelen var mı ayakları hafif içeri dönük çocuğunuza nasıl bı tedavi uygulandı. Ben tekrar ortopediye gidicem ama bakalım ne diyecek