Ben de hastaneye gidiyorum yüksek çıkıyor evde normal çıkıyor. Ödemim ve idrarda protein yok aslında gebelik zehirlenmesinden suphelenildi ama bunlar olmayınca bisey denilmedi, takip ediyorum sürekli bende tansiyon yüksekliğine dair bir belirti yok sizin dediğiniz baş ağrısı gibi falan, sadece tansiyonum yüksek çıkıyor, ben de tuzu azaltmaya çalışıyorum çokça su içmeye çalışıyorum stres yapmamaya çalışıyorum. Hastane ortamı biraz bunaltıcı geliyor bana belki o yüzden tansiyonum çıkıyor bilemedim şimdilik sebebini bulamıyorum benim de hastanede 13/9 falan çıkıyor istemediğimiz bir değer dedi doktorum.