Kızlar benim ilk gebeliğim 17 haftadayım doktor folik asiti kestikten sonra kan vs farklı ilaç yazmadı çevremdeki herkes gebelikte decavit falan kullanıyoruz diyorlar yarın sağlık ocağı çağırdı oraya gidicem oraya söylesem yazar mı gittiğim araştırma hastanelerinde doktorlar söylemedi bende hep unuttum sormayı