LinaLavin21 Kızlar kaç haftalıksınız 33 haftalık olucam 1 gün sonra doktor doğumuna 2 Ay var diyo kafam karıştı ilk gebeliğim sezeryandı Buda sezeryan olucak
snowglobe LinaLavin21 bana doktor 38 dolınca sezeryana alcaz dedi bende siz teyit edin tekrar belki o anlık 2. Olduğunu unutmuştur
Tugba1tugba LinaLavin21 doktorunuzun kafası karışmış olabilir belki de bende sezeryanlıyım 38 den sonra alıcaz dedi bana
LinaLavin21 Hulo2105 Normalde bayrama denk geliyor acaba devlet diye mi sonraki haftalara atmaya çalışıyor 😅
2kucukbebis LinaLavin21 Bence yanlış söylemiş olabilir 😅 38. Haftaya girince 39 olmadan alıyorlar genellikle.