3 senedir evliyim ve hamile kalmak istiyorum . Eğer kısmetim olursa bu ay hamile kalırım. Dün 4 mart tarihinde adet oldum 18 mart tarihinde hamile kalırsam bebeğim yay burçu oluyormuş. Açaba ben yanlış mı hesapladım? Benim gibi akrep burçu olması hiçbir şansım yok mu? lütfen bana yardım olurmusunuz? dogum tarihi nasıl hesaplanır?