Ezel16 Kızlar selam.. Bu sabah saat 05.30 da bel ve kasık ağrısı ile uyandım 10 dkk lık bir ağrıydı geçti .. Hamd olsun lekelenme vs yok .. Bu normal mi ? İnternette bu haftalarda böyle ağrıların olabileceği yazıyor ama içim rahat etmedi yine de sizlere sormak istedim 🥹 Şimdiden teşekkür ederim 🩷
metemom_ Ezel16 12. Haftada aynı saatlerde benim de öyle ağrılarım vardı evde ince elyaf yastık vardı onu belimin altına alarak uyuyorum sadece o şekilde geçti benimki canım hâlâ yastıksız bir gün uyusam sabah saatlerinde ağrıyla uyanıyorum
Ezel16 ferhpnar Ay canım sabah uykudan uyandırınca çok korktum 🥺 İçim rahat etmedi yine buraya yazayım dedim belki yaşayan vardır korkulacak birşey yoktur diye 🥹 Allah razı olsun cevabın için 🤲🏻🤲🏻🤗🤗
ferhpnar Ezel16 rahim büyüyor ya ondan oluyor galiba ilk gebeliğimde çok olurdu benim doktor hep normal diyordu
Zeynepci012 Ezel16 dün benimde öyle oldu çok korktum sabaha karşıydı dedim bişey mi oldu acaba yada üzerine mi yattım belimin belim kopucak sandım bi an sonra geçti dediğin gibi lavaboya gittim kalkıp ondan sonra geçti yattım
Ezel16 ferhpnar İnternette de öyle yazıyor canım ama insan ilk gebelik olunca ister istemez endişeleniyor 🥹 Birde şey diyor magnezyum ve kalsiyum eksikliğinden ağrı yapabilir bazen ama ben vitamin desteği de alıyorum 🌸 Dediğin gibidir canım rahim büyüyor bağlar geriliyor sanırım ondan öyle oluyor 🥹 Rabbim korusun bebeklerimizi 🤲🏻
Ezel16 Zeynepci012 Ay canım bende böyle oldum kasık ve bel ağrısı sanki regli olacağın zaman ağrın oluyor ya öyle bir ağrıydı senin gibi lavaboya gittim kontrol ettim birşey yok .. Yattım 10 dkk içinde geçti ama ben çok korktum 🥺 Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🏻 Tecrübesizlik olunca insan çok korkuyor birde öncesi gebelik kayıpları olunca 🥺
Aminefatma Bizde 11+6 yiz aynı sıkıntılar bende de var diğer gebeliklerimde hiç kasık ağrısı çekmedim bunda ara ara batma gibi ağrılarım oluyor ister istemez endişeli oluyorum
Ezel16 Aminefatma Rabbim korusun canım bebeklerimizi 🤲🏻🤲🏻 İnsan elinde değil çok korkuyor 🥺 Benimde bazen ara ara gün içinde nadir de olsa kasık ağrılarım oluyor ama uykudan uyandırınca aklım çıktı az kalsın doktoru arayacaktık ağrı devam etseydi Allah korusun 🤲🏻🥺 Bu arada aramızda 3 gün var 🥹🥹🥹
Rabiaates1105 Benim de ara ara sıkıştırıyor kasık ağrısı, özellikle ayaktayken ve sırt üstü yatarken 🥹 bazen karnım o kadar kasılıyor ki kaşığımın ağrısını bastırıyor 😔 sağlıkla kucağımıza alalım inşallah, analık zor 🙈
Ezel16 Rabiaates1105 Gerçekten öyle daha rahme düşerken annelik başlıyormuş insan yaşayınca anlıyor 🥹🥹🥹 İşte o kasılmalar rahim büyüdüğü için olurmuş canım arkadaş öyle yazmış 🥲 Normalmiş ama korkuyoruz elde değil 🥹 Amin inşallah canım sağlıkla gelsin yavrularımız 🤲🏻🥲
Selvink Benim de 11+2 şuan üç gündür kasık ağrısı ve batma yaşıyorum. Herhangi bir kanama olmadığı için önemsemedim. İnternette de bu haftalarda rahim büyümesi olduğu için normal olduğu yazıyordu. Sizler de yazmızsınız biraz rahatladım🩷
Ezel16 Selvink Aynen canım bende nete baktım ama yine de içim rahat etmedi tecrübeli annelerden bilgi alayım dedim yaşayan var mı diye 🥹 Ama normalmiş bende korktum sabah sabah 😶 Nadir oluyordu benim kasık ağrım böyle sabah uyandırınca ağrı korktum ama hamd olsun çabucak geldi geçti korkusu yetti 🥺 Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻🥹 Bende yorumları görünce senin gibi rahatladım gerçekten insan tecrübesiz olunca herşeye panik yapıyor 🥲
Ezel16 metemom_ Anladım canım cevabın için çok teşekkür ederim demek ki normal bu haftalarda 🥹 Şu hamile yastığından alacağım galiba bu gidişle 🙈