aynam ben de senin gibi düşündüm canım, 2. aşılamam eğer tutarsa bir tanesini boşuna almış olcam zaten çok pahalı. Tüp bebekte çok kutu yazarsa ve sigorta kapsamından çoğunu karşılayamazsa diye düşündük aslında acaba şimdi yazmışken alsak mı acaba diye de. Tüp bebekte de o zaman aşılama gibi rapor kapsamında her birinden biraz indirim oluyor anladığım kadarıyla