Yalnız değilsin merak etme benimde risk 1:350 çıktı düşük risk yani ultrasonda herşey normal olmasına rağmen perinatoloğa yönlendirdi bütün keyfim kaçtı ama doktorlar küçücük riski bile söylemek zorundalar öyle düşün içini ferah tut bu testler insanın keyfini kaçırmaktan başka bişeye yaramıyor