Merhaba biz de yılbaşında gitmiştik yüksek sesli bir yere. Ve bebis çok hareket etmeye başladı yani huzursuz oldu gibi. Isitmesine zarar verebilir yazıyor google da ama ne kadar doğru bilemem. Yani rahatsız olduğunu hissettim ben sadece çünkü normalden fazla hareket etti.