Babby Kızlar bat 3 marttı 1 martta kan verdim negatifti dünde kendim erken gebelik testi yaptım negatif ama adet olacak gibi karın ağrısı mide bulantısı var olamıyorum sizce adet söktürücü kullanmalı mıyım?
momofmychildren Babby bence bir kaç gün daha bekleyin belki geç döllenmedir adetten 10 gün sonraya kadar bekleyin
Merve-metin Babby canım adet söktürücü içme geç döllenme olduysa eğer şimdi çıkmaz nolur bölmez sen önlemini al baktın 10.günden sonra yine çıkmıyor hastaneye git doktor versin öyle içersin şimdilik bence içme
Caglali Babby benim adet güne 2 gün varken kan negatifti Adet 2-3 gün geçti test yaptım pozitif gördüm kan verdim kanda pozitif bence bekle
Babby momofmychildren inşallah öyledir ama regl belirtilerim çok arttı her an olacak gibiyim geç döllenme olsaydı 1 martta ki kanda çıkmaması normal mi sizce?
Babby Merve-metin geç döllenme kanda ne zaman çıkar ortalama bilginiz var mı 10 gün bekleme süresi idrqr mı kan mı
Merve-metin Babby bildiğim kadarıyla canım gecikmenin 10.gününden sonra kanda hcg yükseliyor idrara yansıması 12-13 günü buluyor ben bi ara araştırdığımda öyle yazıyordu nette canım
Suhiss Tutunma belirtisi de adet sancisi gibi oluyor ben tup bebek denedigimde deli gibi adet sancim vardi tutmadi iste adet olcam diye cok uzulmustum sonra olmadim test pozitif cikti
Menekseeee847383 Suhiss maşeallah tüp bebek bende yaptıracağım yazın ama çok korkuyorum iğnelerden veya tutmazsa diye eşimde sperm problemi var normal yolla asla olmaz dedi Dr çok Dr gittik bilmiyorum nasıl olacak
Suhiss Menekseeee847383 valla ilk agizdan soyluyorum cok zor bir surec. Igneler gobek bolgesini yaglandiriyor sacma bi sekilde şiş puf puf gorunuyodum (tartidaki kilom ayniydi) o kadar cok ilac kullandim ki maddi yonden cok zorladi sürekli takip amacli tup bebek merkezine gitmek cok zorladı o stres olacak mi olmayacak mi. Doktor da cok onemli tabi benimki asiri ilac kullandiran biriydi hic memnun kalmadim. Kuzeniminki cok az ilac kullandirdi o benim kadar hirpalanmadi