Anne18 Umaysmom__ bende bu hastaneye gidiyorum henüz 11 haftalık 16 gibi tam cinsiyeti belli olur 🤗🤗✨
Umaysmom__ @Ebrar_65 bakar mısın canım 14+5 bu hafta sonu cinsiyet söyleyecek ama yine de çok merak ediyorum
Umaysmom__ Anne18 biz bu hafta 15+1 olarak gideceğiz muhabbet hanım bir dahaki gelişinizde söylerim gösterirse dedi heyecanla bekliyoruz
Umaysmom__ Anne18 hastahanedeki doğum ücretleri kafamı karıştırıyor ben sezeryan istiyorum ama eğer doktorun normal derse ben sezeryan istersem isteğe bağlı sezeryan olduğu için fazla ücret alıyorlar