Kubbbb merhaba bende yeni doğan annesiyim hatta eve geldiğim gün hastaneden uyanmıyor diye acile gittim korkudan. Şu an ki uyandırma yöntemim altını açma silme yapıyorum ama kız olduğu için çok soğuk mendille silmeyin ılık yapın dedi yine uyanmazsa diz altınından bacaklarını ıslak mendille siliyorum yanaklarına dokunduyorum iki kürek kemiği arasından huylanıyorlar orayı kaşıyo gibi yapıyorum ayak altını uyarıyorum hiç uyanmaz komple soyuyorum oda sıcak olmasın 24 üzeri uyanmakta çok zorluk çekiyorlar kat kat giydirmeyin zıbın tulum uyurken de üzerini beline kadar örtüyorum yelek hırka giydirmiyorum 22-23 oda sıcaklığı. Bu şekilde şimdilik tecrübem bunlar birde bana burun yıkamayı sölemediler emmekte zorlanıyordu sonradan öğrendim hergün yıkıyorım aşırı rahatlatıyor birde nem makinesi çok rahatlatıyor