Son kontrolümde doktor bebek normal doğum pozisyonuna geçmiş demişti devlet hastanesine gidiyorum zaten tercih şansım yok Allah izin verirde bir aksilik çıkmazsa normal doğum olcak çok heyecanlıyım hepimiz kolaylıkla doğururuz inşallah hayırlısıyla alalım bebişlerimizi kucağımıza 😊