Capraz29 Kızlar şehir hastanesinde 34 haftalıktan sonra randevusuz gidilen bölümde her zaman bebeğimin kilosu yüksek çıkıyor 1 hafta önce başka doktor odasında 3100 çıkan bebeğim 1 hafta sonra o poliklinikte 4000 çıktı yanlış ölçülüyor gibi geliyor bana
FundaYaren Capraz29 canım 32. Haftadan sonra mı 34. Haftadan sonra mı randevusu gidilebiliyor ? 33+3 haftalık gebeyim acil gitmem gerek randevu bulamıyorum ?
MELEK5241 Randevusuz bakıyorlar mı ben iki haftada bi gitmem lazım artık ama randevu bulamıyorum 33+4 üm
Kubraurganalper MELEK5241 32. Haftadan sonra sabah erkenden giderseniz randevusuz aradan gelen ilk 40 hastaya bakyorlar .. bnde 34 den itibaren randevusuz gitmeye başladm