dhbetul Diloshhh24 kuzum bence kız benimkinin de kesesi 12 haftalıkken böyleydi aynı. Yusyuvarlak 😂🥰 ama kafa yapısı falan erkeğe benziyor hayırlısı olsun
Hcygllllll Naile-korkmaz foruma girdiğiniz de sol üst köşedeki üç çizgiye basın resim yükle yazıyor oradan resim yukleyin aşağıda link çıkıyor onu kopyalayin buraya yapıştırın resim yukleniyor
Naile-korkmaz ! Lütfen bana da bakarmısınız[ https://mutluresim.com/images/2024/03/05/z3LmK0.jpg](https://)
dhbetul Mrv1234sim kız bence kuzuum kesesinden dolayı dedim ama çok minicik çıkmışş belli değil gibii daha
Mrv1234sim dhbetul valla cuma günü ogrencem artık çoğu kişi erkek diyor ama banada kız gibi geliyor geç dollenme olmuş çünkü genelde öyle olunca kız oluyormus