serenayshnn Şuanda 9 haftalık hamileyim 12. hafta için randevu almıştım cinsiyet için ama iptal edilmiş 11+6 da gitsem cinsiyet belli olur mu kızlar
Yasminnnnn serenayshnn Çok küçük belli olmaz ben 12+4 de gittim kız dedi bir hafta sonrasında erkeğe benziyor dedi çok erken haftalarda doktorlarda bilemiyor yarın tekrar kontrolüm var bakalım.bu defa ne diyecek
neanladinyurdagull serenayshnn Dur bismillah.Hayır net bir şekilde öğrenemezsiniz daha küçük zaten bu kadar acele etmeyin.
Kubramat serenayshnn belli olmuyor pek özellikle devlette makineler çok kaliteli olmadığı in göremiyorlar 15. Haftada anca görülür sanirsam
dinciklim6 serenayshnn erkekse belli edebilir ama oda yanıltıyor ben o aylar da gittiğim de erkek denmişti 14. Hafta da net olarak kız olduğu belli oldu
Haticeburak06 serenayshnn canım çok acele etme ya bana 14te erkek dendi ama kız bebeğe hamileyim 14te erkek denince erkek bebek kıyafetleri fln almıştık bide aceleyle
Enfal_06 serenayshnn canım ben 11+3 daha gitmedim cinsiyeti için daha çok erken 2 3 hafta sonra gidicem doktor daha iyi olacağını söyledi
curlysister serenayshnn maalesef kesin belli olmuyor 🥲 bize o haftalarda erkek olabilir denmişti ama 16’dan sonra kız olduğu kesinleşti bence cinsiyet için biraz daha bekleyin
tugcesakzci serenayshnn o haftalarda bebeğin cinsel organları yeni oluşuyor tahmin edilebilir sadece net cinsiyeti 16 dan önce öğrenemezsiniz
2024annesi serenayshnn ihtimale dayalı bir şey söylenmektense 1-2 hafta daha sabredin derim. Bize 12.haftada yanlış dendi mesela parti yapsak mahvolmuştuk :)
Zeyyno_ serenayshnn Bence garanti kesin sonuç istiyorsanız 14-15te gidin en erken ben kızımda 13.haftada öğrendim ama 16.haftada kesin dedi