Sunshinebaby 2 haftadır sinüzitim geçmiyor 6 + 3 hamileyim augmentin gebelik kategorisi B miş kullanan oldu mu?
ayseyaman Sunshinebaby ben kullandım iyi ki kullanmışım enfeksiyon beni mahvetmişti diş eti kanamam da geçti bu sayede
ayseyaman Sunshinebaby haftanız erken onu bilemedim sadece doktor önerdiyse sıkıntı olacağını düşünmüyorum
Glylmaz1_ Sunshinebaby gebelıgımı ılk ogrendıgımde salgına yakalanıp kullanmıştım 4 haftalıktı o zaman şimdi 24 haftalık ve bır sorun yok doktor verdiyse zaten gebe olduğunuzu bılıyordur ıcınız rahat olsun
dinciklim6 Sunshinebaby evet bi ara çok hastaydım bogazlarım da enfeksiyon vardı iyiki de kullanmışım. Hamileyken hasta olmak zulüm
Sena80 Bende ilk haftalarda diş ağrısı yüzünden kullanmak zorunda kalmıştım bir yan etkisini görmedim çok şükür
Gloria06 16 haftalıkken ağır gribal enfeksiyon geçirdim ve verildi. Kullandım güzelce şükür sorun olmadı. Kullanmamak ise büyük tehlike bebek için
ogretmen1anne_ Sunshinebaby 20 li haftalarda kullanmıştım ağır bi öksürük geçirmiştim Agumentin hamilelikte kullanılabilen antibiyotiklerden