Motheranddaughter Arkadaşlar devlet hastanesinde sezeryan olmak istiyorum ama istekli yaparlar mı bilmiyorum , bilgisi olan hastane doktor önerisi alabilirim..
tugcesakzci Motheranddaughter ilk gebeliğinizse devlette sezaryen isteme hakkınız yok. İkinci gebelikse de ilk doğumunuzun sezaryen olması gerekiyor sezaryen yaptırmak için
merve_alan04 Motheranddaughter bu soruya yanıt bulursan banada söyle konyadayım ve bu doğumda çok korkum var. Eşim özeli karşılayamam dedi sen üstesinden gelirsin diyor ama hakkımızda hayırlısı olsun sancı uzun sürecek diye korkuyorum açılmam zor oluyor
Buse_42 Motheranddaughter beyhekimde çoğu doktor isteğe bağlı sezeryan yapıyor bende heyhekime gidiyorum ve benimde insallah sezeryan olacak
Motheranddaughter tugcesakzci evet ilk doğumum sezeryandı sorun çıkmaz istememde heralde yaparlar normal doğum için bekletmezler yani devlette
tugcesakzci Motheranddaughter ilk doğumun sezaryense hangi devlet hastanesine gidersen git sorun çıkarmazlar yaparlar canım merak etme
Buse_42 merve_alan04 şuan bebek makat geliş benim ama dönerse bile sezeryan istediğimi soyledim kabul etti doktorum Hasan Bedri aydın doktorun ismi
ayanarta1 Motheranddaughter sezaryen isteme sebebiniz nedir korku psikolojik rahatsızlıksa eğer Meram tıpta hocalar yapar