Kızlar merhaba 20 Şubatta kontrolüm vardı 2 hafta sonra tekrar çağırmıştı doktor 23 ünde ağrılarım olduğu için geri gitmiştim 6 marta aldığım randevuyu sistem iptal etmiş şimdi 15 günden öncesine randevu vermiyor 20 marta veriyor yeni randevuyu o tarihi mi beklemeliyim yoksa bu hafta normal sıra alıp gitsem mi çok kararsız kaldım 35+3 haftalığız sezeryan olacak doğumum