simgennur0 Bebeğimi yeni öğrendim Beta 216 yarın hastane randevum var betam kaç olmalı kanatmam vs ağrım falan hiç bişey yok
momofmychildren simgennur0 henüz yeni hamilesiniz bir kere daha kan verin artışına bakın herkesin beta değeri farklıdır
_Mother_ simgennur0 dış gebelik bizim anlayabileceğimiz birşey değil 2 gün sonra tekrar kan verin aynı hastanede yükselişini takip edin ben çok düşük oranda öğrendim ilk 11.97 idi 2 gün sonra 26.50 4 gün sonra 396.10 oldu betanin yükselişi önemli sağlıkla alın kucağınıza inşallah sizin öğrendiğiniz değerde iyi bence
Hcygllllll simgennur0 bende 200 ile öğrenmiştim 4+3 te dış gebelik mi diye çok endişelendim ama gönlünüzü ferah tutun iki günde bir beta verin. Dış gebelik sadece ultrason da kese gorundukten sonra ve beta düşüşü ile anlaşılıyor
simgennur0 momofmychildren dış gebelik anlayabilirmişiz peki kanama ağrım vs yok hamilelik belirtileri de yok ama günüm geçti ve çok istiyoruz
momofmychildren simgennur0 tek bir kan değeriyle anlaşılmaz canım artışına bakılır önce düzensizlik varsa ona göre hareket edilir
_Mother_ simgennur0 sağlıkla alın inşallah kucağınıza 2 hafta sonra kese bebek herşey görünür inşallah 🥰
Bir_nazenin01 Merhaba keseyi beta 1000 geçtikten sonra görebilirsiniz 1 hafta daha bekleyin ☺ Dış gebelik ultrason ile belli olur ve sürekli değerler bir artar bir yükselir kendinizi hemen olumsuza sürüklemeyin 🌸