zumraninannesii 18+2 haftalık gebeyim ikinci gebeliğim hareketini daha şimdiye kadar hiç hissetmedim normal mi korkuyorum hiç hissetmedim 🥺🥺
mimar_anne zumraninannesii evet normal daha erken hissedilir diyorlar ama bende 20 de hissettim 2. Yi
zumraninannesii mimar_anne korkutuyor bni kalp atışını duyunca rahatlıyorum falan ama hiç hareket etmeyince korkuyorum
mimar_anne zumraninannesii yok yok korkma canım bende geç hissetmiştim 28 haftalığız şimdi gümbür gümbür 😅