Kubish Şuan hastane yatisim verildi hiç beklemiyoduk suyu azaldığı için ve açıklık olmadığı için iki doktorumda sezeryan dedi. Eşim eve malzemeleri almaya gitti çok gergin ve aşırı heyecanlıyım dua edin teyzeleri kucağıma alayım sağ salim kızımı. Rabbim herkese yaşatsın bu duyguyu hala inanamıyorum. Tecrübeli anneler önerileriniz varsa yazın lütfen
Kubish Aminnnnnn 🙏Çok teşekkür ederim teyzeleri darısı başınıza insallah 39+4 um şuan ve ezan okunurken bunu yazıyorum rabbim hepimizin yardımcısı olsun isteyenede yaşatsın gönülden diyorum🙏💕